تبیین بیانیه گام دوم انقلاب محور خطبه‌های نمازجمعه یزد باشد

یزد- ایرنا- مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: تبیین و اجرای کامل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، محور خطبه‌های این فریضه و فعالیت ستادهای نمازجمعه شهرها و روستاهای استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی چهارشنبه شب در نشستی با اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان یزد افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، برکت های فراوانی برای کشور و مردم دارد که این کار باید در اولویت کارها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها همگان را به پیگیری و اجرای بیانیه دعوت کردند، ادامه داد: در این ارتباط ستادهای نمازجمعه و خطبه‌ها برای تبیین اهمیت موضوع بیش از این تلاش کنند.

این مسئول فرهنگی اظهار کرد: ضرورت تحول و حرکت رو به جلو در عرصه‌های فرهنگی با کمک نمازهای جمعه و ستادهای مرتبط یکی از مهم‌ترین عرصه های فعالیت است .

نجم‌الهدی با اشاره به تهدید نرم و فرهنگی دشمنان علیه انقلاب گفت: باید ستادهای نمازجمعه با انجام فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی در راستای تحقق اهداف نظام پیشگام باشند.

وی با یادآوری عملیات گسترده، برنامه‌ریزی با پشتوانه مالی دشمنان بر ضد ارزش‌های اسلامی ، اهمیت هرچه بیشتر رشد و تعالی نمازهای‌ جمعه را خواستار شد .

مدیر نمایندگی شورای ائمه جمعه استان یزد از جمله راهکارهای برگزاری باشکوه نمازهای جمعه را ، تقویت تشکیلات ستادها، نقش‌دهی و اقدام به جوانان و نوجوانان، انجام کار رسانه‌ای در طراز انقلاب و ایجاد فضایی نظیف و روح‌افزا ذکر کرد.

نمازعبادی سیاسی جمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پر جمعیت استان یزد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha