۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84514482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خنثی سازی تحریم‌ها باید توسط ملت انجام شود

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمن در صدد رفع تحریم ها نیست، این مهم باید توسط خود ملت خنثی شود چرا که دشمن رحم و مروتی ندارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) افزود: تنها راه رفع تحریم های دشمنان یا باید توسط خود آنها برداشته یا توسط رفتارهای خودمان محقق شود.
وی یادآوری کرد: دشمنان اسلام رحم و مروتی ندارند و به فکر پیشرفت مردم ایران نیستند تا اقدام به برداشتن تحریم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید رفع تحریم ها با رفتارهای خودمان، وحدت و همدلی مسئولان خنثی شود.
حجت‌الاسلام خاتمی به اول آبان ماه ‭۱۳۵۶‬ اشاره کرد و اظهارداشت: این روز شهادت شهید مصطفی خمینی فرزند امام راحل است که امید آینده اسلام بود.
وی ادامه داد: ۱۷ ربیع الاول روز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) در تقویم هجری شمسی به نام روز مهرورزی نامگذاری شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به روز ولادت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: ۴۰ درصد مبانی فقهی از احادیث این امام همام است.
حجت‌الاسلام خاتمی به قرارداد ننگین ترکمانچای اشاره کرد و اظهارداشت: این قرارداد پس از شکست ایران با جنگ روسیه امضا شد.
وی اضافه کرد:  ۱۷ شهر بزرگ به اشغال روسیه درآمد و این قرارداد ۹۹ یا ‭۱۰۰‬ ساله بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به کنگره ‭۳۵۳۵‬ شهید استان اشاره کرد و گفت: تاکنون یادواره های شهدای طلاب، دانشجویی، پاسداران، شمالغرب، ارتش، جهاد سازندگی و دانش آموز برگزار شده است که ۶ آبان کنگره نهایی برگزار می شود.
حجت‌الاسلام خاتمی به دیدار خود با ولی امر مسلمین اشاره کرد و افزود: در این دیدار خدمت مقام معظم رهبری سلام مردم ولایتمدار استان را رساندم و ایشان نیز برای همه ملت ولایتی و شهید پرور، سلام متقابلی عرض کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha