بیمارسرای سبز بندرعباس برای کاهش دردهای بیماران خاص راه اندازی شده است

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سرای سبز بیماران خاص و مبتلایان به سرطان با هدف کاهش دردها و رنج های این بیماران و خانواده های آن ها در طول روند درمان در مرکز استان راه اندازی شده که از امکانات مناسبی برخوردار است.

علی رئوفی عصر دوشنبه به همراه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان و رییس مجمع خیران استان در بازدید از  سرای بیماران خاص و مبتلایان به سرطان در بندرعباس که با همت خیران راه اندازی شده است، افزود: : به همت و همراهی خیران نیک اندیش تاکنون کمک های بسیار خوبی برای تقویت بخش بهداشت و درمان در هرمزگان جذب شده است و هرمزگان در این زمینه پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه خیران هرمزگانی همواره در امور خیر پیشتاز و همراه مردم بوده اند، بیان داشت: کمک های خیران در استان تنها در حوزه بهداشت و درمان ختم نمی شود بلکه در زمینه احداث مدرسه نیز کارنامه درخشانی دارند.

نخستین سرای سبز بیماران خاص بندرعباس سال ۹۴ در طبقه سوم آپارتمانی با زیربنای ۲۲۰ مترمربع در نزدیکی انجمن نگهداری بیماران خاص برای اسکان بیماران سرطانی ، هموفیلی ،تالاسمی و ام اس اجاره گرفته شده است.
این بیمار سرا که دارای ۳۰ تخت است به صورت رایگان به بیماران و همراه آن ها به صورت شبانه روزی اسکان داده می شود.

بیش از ۲ هزار بیمار خاص در هرمزگان از خدمات درمانی و اسکان رایگان موسسه نگهداری بیماران خاص ابوریحان بهره مند می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha