۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84526208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۲ هزار مترمربع زمین ملی خراسان شمالی رفع تصرف شد 

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان مهرماه امسال بیش از ۳۲ هزار و ۲۸۷ متر مربع  از اراضی ملی در شهرستان های گرمه و بجنورد را از متصرفان خلع ید کرد.

قاسم قاسمی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی علاوه بر جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی در مهر ماه امسال ۶  مورد عملیات اجرای احکام قضایی و رفع تصرفات فوری اجرا کرده که منجر به باز پس گیری این اراضی ملی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ارزش ریالی زمین های آزاد شده را در این بازه زمانی بیش از ۳۱ میلیارد ریال دانست.

وی تصریح کرد: مهرماه امسال یک فقره پرونده قلع و قمع مربوط به شهرستان گرمه به مساحت ۱۵۷ متر مربع و ارزش ریالی هفت میلیارد ریال و پنج فقره پرونده در شهرستان بجنورد به مساحت ۳۲ هزار و ۱۳۰ متر مربع و ۲۳ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

شهریورماه امسال هم یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی بیش از ۴۳۶ مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش بیش از  ۲۱ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرد. 

راه و شهرسازی خراسان شمالی حدود ۲۷ هزار هکتار زمین در حریم شهرهای استان را زیر مدیریت و صیانت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha