۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۷:۴۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84531431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد برکت بیش از ۷ هزار طرح اقتصادی را در کردستان اجرا کرد

سنندج - ایرنا - مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان کردستان گفت: تاکنون هفت هزار و ۱۵۸ طرح اقتصادی به همت بنیاد برکت با ظرفیت اشتغال بیش از ۳۷ هزار نفر به اجرا درآمده است.

مهدی طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرمایه گذاری انجام شده در اجرای این تعداد طرح اقتصادی در استان یک هزار و ۲۵ میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: هفت هزار و ۱۳۴ طرح اجتماع محور، ۲۰ طرح بنگاه محور، سه طرح تسهیلات محور و یک طرح هم کارگاهی بوده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان کردستان افزود: اواخر هفته گذشته طرح کارگاه بسته بندی و دستمال کاغذی در یکی از روستاهای اطراف سنندج با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

طالبی با اشاره به اینکه بنیاد برکت به متقاضیانی که طرح آنها توجیه اقتصادی داشته باشد تسهیلات لازم را پرداخت می‌کند، گفت: نرخ بهره تسهیلات پرداخت شده تا یک میلیارد ریال چهار درصد، از یک میلیارد ریال به بالا هم ۱۰ درصد است.

وی یادآور شد: بنیاد برکت در حوزه های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی و خدمات برای توسعه و آبادانی استان از همه تلاش و امکاناتش بهره می گیرد و تسهیلات لازم را هم در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

استان کردستان براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ، یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد و دارای ۱۰ شهرستان،۲۹ شهر، ۳۱ بخش،۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha