۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84533710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچی الوار جنگلی در زنجان به دام افتاد

۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۳۸
کد خبر: 84533710
قاچاقچی الوار جنگلی در زنجان به دام افتاد

زنجان - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان موفق به دستگیری قاچاقچی الوار جنگلی شدند.

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری از مسیر ارتباطی زنجان به یک دستگاه خودروی کامیون حامل الوار جنگلی مشکوک شده و به منظور بررسی مدارک آن را متوقف کردند.

وی، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این کامیون، مقدار ۹ تن و ۱۶۰ کیلوگرم الوار جنگلی را کشف کردندکه به صورت قاچاق و بدون مدارک قانونی حمل می شد که کارشناسان ارزش آن را بیش از ۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اسماعیل زاده، افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضایی استان زنجان، این میزان الوار قاچق کشف و ضبط شده از سوی ماموران به اداره کل منابع طبیعی تحویل شد و اقدامات قانونی نیز در این خصوص در حال انجام است.

سارق منزل دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان زنجان، موضوع بلافاصله به منظور دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، افزود: ماموران پلیس آگاهی زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق شدند که متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
 
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

کالاهای قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز عوامل پلیس آگاهی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری در طی چند مرحله پنج دستگاه حودروی حامل بار قاچاق  را مشاهده و آنها را به منظور بررسی متوقف کردند.

 سرهنگ  محمد معصومی راد، افزود: ماموران در بازرسی از این تعداد خودرو، مقدار قابل توجهی لوازم قاچاق ازقبیل ۲ دستگاه تلویزیون و ۳۳۰ ثوب البسه و پوشاک و سایر کالاهای غیر مجاز  به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند که در این رابطه نیز هفت نفر به عنوان متهم دستگیر شدند.

وی، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و مردم در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به منظور بررسی در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha