۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85616468
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش پیاده روی خانوادگی در زنجان برگزار می‌شود 

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ انجام گرفته همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان زنجان چهارم آبان سال جاری با شعار " سلامتی را قدم بزن" برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز پنجشنبه در جلسه شورای اجتماعی استان با بیان اینکه تا کنون ۲ همایش پیاده روی در شهرستان‌های ابهر و طارم برگزار شده است، افزود: با همکاری های بین بخشی این رخداد آبان امسال برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رویداد را بهبود کیفیت زندگی، ایجاد نشاط و شادابی و ارتقای سلامتی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: میزان مشارکت‌های مردمی در ورزش های همگانی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع محسوب می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه یکی از رشته‌های محبوب ورزش های همگانی، پیاده روی است، ادامه داد: در کنار شیوه های مدرن، طی ۲۰ سال گذشته در جوامع مختلف و پیشرفته جهان ثابت شده است که این ورزش می‌تواند یکی از عوامل بسیار موثر در بالا بردن کیفیت زندگی و ارتقای سلامتی باشد.

بازرگان با بیان اینکه پیاده روی کم هزینه ترین، ساده‌ترین و مفیدترین رشته در حوزه ورزش های همگانی بوده و می تواند تاثیر بسزایی در سلامت روح و جسم داشته باشد، افزود: دستورالعمل‌ لازم برای یکسان سازی برگزاری این همایش ها در سطح کشور و افزایش میزان مشارکت عمومی و اثرات مثبت آن تهیه شده اشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه‌های بین بخشی و تامین جوایز به ویژه دوچرخه این مهم محقق شود.

وی، ارتقای تندرستی و نشاط در سطح جامعه، طریق فرهنگ سازی و برنامه ریزی برای افزایش فعالیت ورزشی پیاده روی و سایر روش های نوین به صورت علمی، متنوع و متناسب‌ با گروه‌های مختلف مردمی در چارچوب ماموریت محول به فدراسیون را چشم انداز این اقدام ذکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha