رئیس بسیج ادارات فارس: حق نداریم مردم را بی‌جهت معطل کنیم

شیراز-ایرنا-رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس گفت: بزرگترین مستحبات امروز، خدمت به مردم است و باید این کار را به بهترین شکل انجام دهیم و حق نداریم مردم را بی‌جهت معطل کنیم.

به گزارش ایرنا، جواد قناعتی دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل امیرالمؤمنین(ع) استان فارس افزود: یکی از ابعاد معنویت برای بسیجیان در ادارات، خدمت صادقانه و برخاسته از دل به مردم است. 

وی در ادامه به تبیین شاخص‌های بسیجیان در ادارات پرداخت و گفت: در مجموعه بسیج و خصوصاً ادارات و ارگان‌ها باید جاذبه زیاد و دافعه کم باشد، دافعه برای ضد انقلاب است و برای مردم نیست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌هایی که باید در مجموعه  بسیج بدان پرداخته شود پرورش ظرفیت‌های وجودی و اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های مهمی که در مجموعه نظام جمهوری اسلامی خصوصاً بسیج وجود دارد، اعتقاد قلبی و عملی به توحید است یعنی در انجام امور تنها باید رضای خدا را در نظر بگیریم.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس، بصیرت و زیرکی را از دیگر شاخص‌های بسیجیان برشمرد و افزود: باید مراقب باشیم و فریب نخوریم و برخی چهره‌ها نقاب عوض نکنند و امروز از بسیجی‌ها بسیجی‌تر شوند، البته در بسیج به روی همه باز است اما در سپردن امانات الهی که مسئولیت است، باید مراقب باشیم. 

وی همچنین اهمیت توجه به معنویت را یادآور شد و افزود: یکی دیگر از شاخص‌های بسیج بحث معنویت است، مگر می‌شود بسیجی بود و بخواهیم در نظام اسلامی کار کنیم اما حواسمان به معنویت نباشد؟

در این مراسم از تلاش های سرگرد پاسدار رضا اسمی تقدیر و سرگرد پاسدار سید اسماعیل علمداری به عنوان فرمانده جدید حوزه امیرالمؤمنین(ع) ادارات کل استان فارس معارفه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha