اسکان معتادان متجاهر در دستور کار استانداری خراسان رضوی

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: برای توفیق در جمع‌آوری معتادان متجاهر، باید ظرفیت‌سازی لازم صورت گرفته و مکان‌یابی برای اسکان آنان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری، یعقوبعلی نظری، دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: برای ساماندهی معتادان متجاهر باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و همه اعضای این شورا به اندازه خود سهمی در این موضوع داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی افزود: با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا، باید در مراکز نگهداری معتادان متجاهر ملاحظات بهداشتی به صورت سختگیرانه ای رعایت شود.

نظری گفت: در شرایط موجود نباید اجازه بدهیم که معتادان متجاهر در سطح شهر پراکنده باشند و در جمع آوری ها هم به عنوان یک مصوبه شورا، اولویت باید به ساماندهی بانوان معتاد داده شود.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر نیاز عموم شهروندان به ورزش کردن، بیان کرد: باید تا پایان سال برای مکان های ورزشی که اکنون به منظور اسکان معتادان متجاهر فعالیت دارند، مکان جایگزین تعیین شود.

در پایان این جلسه مقرر شد طرح توانمندسازی معتادان متجاهر بعد از آماده شدن و تایید نهایی برای گرفتن تصمیمات مقتضی در اختیار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha