۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84534928
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: ساماندهی فضای مجازی به یک دغدغه تبدیل شده است

گناباد-ایرنا- امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی گناباد با اشاره به این که ساماندهی فضای مجازی این شهرستان به دغدغه ای مهم تبدیل شده است از دست اندرکاران ذیربط خواست با افزایش نظارت بر این بخش به افرادی که مغایر قوانین و ضوابط اقدام به نشر و بارگذاری مطالب می کنند تذکر جدی دهند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد با اشاره به این که فضای مجازی نیازمند مدیریت جامع و هماهنگ است افزود: باید با هم افزایی مسوولان و متولیان مربوطه و افزایش نظارتهای لازم مشکلات و تبعات فعالیتهای خارج از ضوابط را در این بخش را کاهش داد.

وی ادامه داد: برخی از اشخاص اقدام به ترویج مسائل ضد فرهنگ اسلامی و دینی و مغایر ضوابط و عرف جامعه از طریق فضای مجازی می کنند و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (پلیس فتا) با رصد دقیق این مطالب و کانالها با افراد خاطی برخورد کند و تذکر جدی به آنان دهد.

امام جمعه گناباد با بیان این که برخی در نشریات و کانالهای فضای مجازی خارج از موازین قانونی و ضوابط، مطالب نادرست منتشر می کنند گفت: باید با شناخت دقیق آسیبهای فضای مجازی و با بهره گیری از نظرات نخبگان و کارشناسان فرهنگی برنامه هدفمند و منسجمی برای ساماندهی این بخش داشت و از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی بیش از پیش بدین منظور بهره گرفت.

فرماندار گناباد هم با انتقاد از حضور نیافتن برخی از روسای اداره ها، دانشگاهها و مراکز آموزشی این شهرستان در جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: اهمیت شوراهای فرهنگ عمومی بسیار زیاد و همانند شورای اداری است و هیچ توجیهی در قبال شرکت نکردن مسوولان در آن پذیرفتنی نیست.

حامد قربانی افزود: مصوبات شورای فرهنگ عمومی در صورتی کارآیی لازم دارد که خود مسوولان اداره ها و دانشگاهها در آن حضور یابند.

وی همچنین بااشاره به اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پارک بانوان گناباد اهتمام شهرداری گناباد به جذب این اعتبار را خواستار شد.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha