مشکلات بهداشت و درمان لردگان و خانمیرزا با حضور وزیر بهداشت بررسی شد

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های لردگان خانمیرزا گفت: مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان‌ها با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موردد بررسی قرار گرفت.

حسین بامیری شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تسریع در احداث و راه‌اندازی بیمارستان شهرستان خانمیرزا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های مردم مطرح شد.
وی افزود: در این دیدار برای احداث شبکه بهداشت و درمان شهرستان خانمیرزا، ساخت و راه‌اندازی اورژانس ۱۱۵ شهر آلونی و ۱۱۵ ارمند، تجهیزات و راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی بخش خانمیرزا و نوسازی مرکز خدمات جامع سلامت روستای جوانمردی درخواست‌های جداگانه‌ای ارائه شد.
بامیری تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان شهدای لردگان از ۲۲۰ تخت به ۳۳۰ تخت و ارتقای آی. سی. یو (ICU) و اتاق عمل این بیمارستان، لزوم تامین مسکن متخصصان در راستای افزایش رضایت‌مندی با هدف جذب و ماندگاری پزشکان، سخت‌گذر بودن بعضی از مناطق روستایی شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا و کمبود خودروی مورد نیاز از دیگر خواسته‌های مهم مطرح شده با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌شمار می‌رود.
وی یادآور شد: در این نشست مشکلات دیگر بخش سلامت شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا شامل کمبود نیروی انسانی، پزشکان عمومی و متخصص و تأخیر در پرداخت معوقات، تامین منابع مالی برای خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز خدمات جامع سلامت روان و لوازم آزمایشگاهی و احداث دانشکده پرستاری با توجه به تعداد قابل توجه پرستاران تشریح شد.
به گزارش ایرنا، لردگان در ۱۸۰ و آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha