فرماندار: ۲ گرمخانه جدید در شهر کرمانشاه ایجاد می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کرمانشاه گفت: در جلسه اخیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان، ایجاد ۲ گرمخانه جدید علاوه بر ۲ محل موجود به تصویب رسید.

«فضل اله رنجبر» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در این نشست مقرر شد شهرداری کرمانشاه با همکاری بهزیستی از طریق سازمان‌های مردم نهاد به صورت شبانه نسبت به جمع آوری افراد فاقد محل خواب یا کارتون خواب‌ها در سطح شهر اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: همچنین در این نشست مقرر شد اداره کل اجراییات شهرداری با هماهنگی فرمانداری، دادستانی و نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری متکدیانی که عصرها و شب‌ها در محل پل ولایت تا سه راهی فرهنگیان فاز ۲ مستقر می‌شوند، اقدامات لازم را به عمل آورد.

فرماندار کرمانشاه در پایان از مردم درخواست کرد که از توزیع نذورات بین افرادی که در پل ولایت و بلوار تاقبستان مستقر شده و موجب چهره نازیبایی از شهر کرمانشاه شده اند، خودداری کنند و تبلیغات لازم در این راستا صورت گیرد.

کارکنان دولت باید واکسن تزریق کنند

رنجبر در ادامه از نشست ستاد کرونا با موضوع واکسیناسیون خبر داد و گفت: در این جلسه تصمیماتی در جهت فراگیرتر کردن نهضت واکسیناسیون در حوزه شهرستان به تصویب رسید و مقرر شد، نشست‌هایی به صورت تخصصی در قالب کمیته های جداگانه در ۶ محور برگزار شود.

وی افزود: این نشست ها با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها، روسای نواحی آموزش و پرورش، اصناف و صنایع با حضور اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، تشکل‌های کشاورزی و همچنین خانه صنعت کرمانشاه و صنعت و معدن و روستاییان و عشایر با حضور بخشداران، دهیاران و روسای شوراهای بخش و شورای روستاها برگزار خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: برای واکسیناسیون کارکنان ادارات دولتی نیز از طریق شورای اداری شهرستان نشست‌هایی برگزار شود و تصمیماتی در جهت به صددرصد رساندن واکسیناسیون در حوزه شهرستان گرفته شود.

وی در پایان گفت: مقرر شد فرمانداری از طریق ادارات لیست تمامی کارکنانی که تاکنون واکسن تزریق نکرده اند را اخذ کرده و آنها از طریق روسای ادارات ملزم به تزریق واکسن شوند که به طور قطع یکی از راهکارهای مهم مقابله با بیماری کرونا موضوع واکسیناسیون است.

شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha