امام جمعه سیرجان: مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش اعتماد کند

کرمان- ایرنا- امام جمعه سیرجان در استان کرمان با اشاره به معرفی مسعود فیاضی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از نمایندگان مجلس خواست به وی رای اعتماد دهند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان گفت: آموزش و پرورش وزارتخانه ای مهم، محل تربیت نیروی انسانی و مول سرمایه اجتماعی کشور است که هنوز با سرپرست اداره می شود لذا در انتخاب فوری وزیر آن نباید کوتاهی شود.

وی افزود: بدون شک وزارت آموزش و پروش یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های بزرگ و مورد توجه کشور است که به دلایل خاص همیشه مورد توجه بوده؛ اهمیت این نهاد به مدد پویایی آن است و نمی توان باور کرد که بعد از چندماه با سرپرست اداره شود.

امام جمعه سیرجان همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: مذاکره زمانی می‌تواند مفید و موثرباشد که به تقویت مولفه‌های قدرت کمک کند و موجب استیفای حقوق ملت شود؛ اینکه برای دفع تهدید دشمن، با دیپلماسی از حقوقمان کوتاه بیاییم، هنر نیست و موجب پیشروی دشمن در تعرض به حقوق مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آغاز مذاکرات هسته ای دارای دست برتر هستیم اظهارداشت: این دولت با رویکرد جدید مذاکرات را مشروط به رفع همه تحریم ها اعلام کرده است.

امام جمعه سیرجان در خصوص رزمایش اخیر و مهم ارتش هم گفت : این رزمایش اقتدار نظام اسلامی را به دشمنان نشان داد و همچنین تجلی اقتدار ارتش به عنوان بازوی قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و تضمین امنیت را به اثبات رساند.

حجت الاسلام حسینی به مناسبت سالروز شهادت پدر علم موشکی ایران نیز اشاره و بیان کرد: شهید حاج حسن تهرانی مقدم جان بر کف و نستوه با عزم راسخ همواره به پیشواز خطر شتافت و در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هرگز احساس خستگی به خود راه نداد و شهادت بی شک برترین آرزوی او بود.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha