۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84538286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کولاک، سه جاده اصلی در استان زنجان را مسدود کرد

۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
کد خبر: 84538286
کولاک، سه جاده اصلی در استان زنجان را مسدود کرد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کولاک‌ و بارش سنگین برف موجب مسدود شدن جاده های زنجان - طارم زنجان - دندی، زنجان - تهم - چورزق و جاده فرعی دندی - تخت سلیمان شد و رانندگان از تردد در جاده های کوهستانی خودداری کنند.

عبدالحسین علی اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش برف همراه با کولاک در آزادراه های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز، جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرم دره - ابهر جریان دارد. 

وی تاکید کرد: از شامگاه گذشته جاده زنجان - دندی و دندی به تخت سلیمان مسدود شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حاضر نیز جاده های منتهی به شهرستان طارم به علت کولاک و بارش سنگین برف مسدود است.
علی اکبری تاکید کرد: راهداران در آزادراه ها و سایر مسیرهای اصلی استان در حال نمک پاشی هستند.
وی اظهارداشت: هم اکنون با وجود بارش برف و کولاک موضعی در برخی از جاده های استان، تردد به صورت عادی و روان جریان دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از رانندگان خواست، از تردد های غیرضروری در جاده های اصلی و فرعی استان خودداری کنند.
علی اکبری متذکر شد: رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند.
وی خاطرنشان کرد: اکیپ راهداری در ۳۰ گردنه کوهستانی و صعب العبور همراه با ماشین آلات سبک و سنگین به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: شرایط بارش برف و کولاک بر اساس پیش بینی هواشناسی تا امشب در استان فعال است.
علی اکبری از رانندگان خواست، از سرعت و سبقت  غیرمجاز در چنین شرایط جوی پرهیز  کرده و عجله ای در ادامه مسیر نداشته باشند.
وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha