۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85521385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا- سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این سالن با حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار بازسازی و افتتاح شد تا در برنامه های فرهنگی و آموزشی برای هیات های ورزشی و سازمان های مرد نهاد جوانان و اداره کل استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه ایران قوی ورزش قوی می خواهد، گفت: اگر بخواهیم ورزش قوی در جامعه اتفاق بیفتد باید به دنبال ایجاد جامعه ای سالم، شاداب و پرنشاط باشیم.

جواد بازرگان اضافه کرد: روسای هیات ها، نواب و همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان پیشگام و طلایه داران حوزه سلامت و پیشگیری هستند ولی به رغم این تلاش ها میزان ورزش همگانی در جامعه مطلوب نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن اظهار نگرانی از تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سطح استان زنجان، گفت: متاسفانه فقط ۱۵ درصد مردم استان زنجان ورزش می کنند که این آمار در حوزه سلامت عمومی اصلا مطلوب نیست.

بازرگان تصریح کرد: وظیفه و رسالت ما به عنوان متولیان دستگاه ورزش استان برای حضور مردم در فعالیت های ورزشی سنگین است و باید به دنبال توسعه ورزش همگانی و افزایش سلامتی در جامعه باشیم.

استان زنجان حدود ۵۵ هزار بیمه شده ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha