۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84539854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدهی ۱۸۲ میلیارد تومانی شهرداری تربت حیدریه به بانک‌ شهر پرداخت می‌شود

تربت حیدریه- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: ۱۸۲ میلیارد تومان بدهی شهرداری این شهر به بانک شهر با فروش اراضی منطقه زعفرانیه، متعلق به شهرداری، پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا اردشیر ریاحی شنبه شب در نشست خبری افزود: املاک زعفرانیه از طریق مزایده عمومی با قیمت پایه تعیین شده توسط سه نفر کارشناس دادگستری به فروش خواهد رسید.

وی اظهار کرد: اراضی یادشده در منطقه زعفرانیه این شهر ۳۳ هزار متر است که با فروش این زمین ها بدهی ۱۸۲ میلیارد تومانی شهرداری تربت حیدریه به بانک شهر پرداخت خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه بیان کرد: متقاضیان خرید زمین های زعفرانیه با پرداخت ۳۰ درصد قیمت ملک می توانند ۷۰ درصد قیمت باقیمانده را از بانک شهر تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد با بازپرداخت سه ساله دریافت کنند.

ریاحی به انتخاب شهردار تربت حیدریه نیز اشاره کرد و افزود: انتخاب شهردار  فرداشب انجام می شود، در سه ماه اخیر با ۳۰ نفر در خصوص مسوولیت شهرداری صحبت شده و اکنون به سه گزینه رسیده ایم که  در صحن علنی شورا رای گیری و یک نفر به عنوان شهردار انتخاب می شود.

 رییس کمیسیون عمران شورای شهر تربت حیدریه نیز گفت: بیشتر مشکلات آسفالت این شهر، به دلیل عدم هماهنگی بین دستگاه های خدمت رسان به خصوص اجرای طرح اگو است، حاشیه نشینی هم مزید بر علت شده و با ساخت و سازهای غیرمجاز برای مدیریت شهری تعهد ایجاد می کند.

حمید خوش‌طینت افزود: آسفالت و لکه گیری ۱۵ هزار متر مربع معابر شهری در سه ماه گذشته در سطح شهر انجام شده و  پنج میلیارد تومان هزینه دربر داشته است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha