۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۵۹
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 84849828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدهی دهها میلیاردی شهرداری تربت‌حیدریه به بانک شهر تهاتر می‌شود

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهرستان تربت‌حیدریه اعلام کرد که بدهی ۲۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی شهرداری مرکزی این شهرستان به بانک شهر تهاتر می شود.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، مهدی جهانشیری چهارشنبه شب در نشست خبری افزود: در پی تفاهم صورت گرفته شهرداری تربت حیدریه بدهی خود به بانک شهر را تهاتر و از لیست بدهکاران کلان خارج خواهد شد.

وی اظهار کرد: بانک شهر ۶۰ میلیارد تومان از جرایم مطالبات خود از شهرداری تربت حیدریه را بخشیده است و طلب خود را نیز در قالب معاوضه با چندین قطعه زمین تهاتر خواهد کرد.

جهانشیری یکی از مشکلات شهرداری تربت حیدریه را معوق شدن مطالبات از دستگاه های اجرایی اعلام کرد که به اعتقاد وی باعث کندی کار طرح های عمرانی شده است.

وی مطالبات سررسید گذشته شهرداری تربت حیدریه را ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد و ابراز داشت: در تعامل با سپاه و دانشگاه علوم پزشکی ۵۲ میلیارد تومان بدهی این دو نهاد بزودی پرداخت خواهد شد.

همچنین در این نشست رییس شورای اسلامی شهرستان تربت حیدریه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار وعده داد جلسه‌ای خاص در خصوص مشکلات و چالش‌های حوزه رسانه این خطه از خراسان رضوی برگزار شود.

شهرستان تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس بجز شهرداری مرکزی و مناطق تابعه آن ؛ چهار شهرداری مستقل دیگر در شهرهای اقماری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha