۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84542820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ برنامه در طول هفته بسیج زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امسال همزمان با آغاز هفته بسیچ بیش از ۲ هزارو ۹۰۰ برنامه مختلف و متنوع از سوی بسیج زنجان در سطح این استان برگزار می‌شود.

سردار جهانبخش کرمی،  روز سه شنبه در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های بسیج استان در سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار شد با تاکید بر اینکه در طول هفته بسیج، فقط گوشه ای از تلاش ها و فعالیت های این نهاد مقدس بیان می شود، افزود: این تعداد برنامه‌ در قالب ۱۴۰ عنوان برنامه از ۲۹ آبان تا 5 آذرماه، برگزار خواهد شد. 

وی، اظهار داشت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از مدافعان سلامت، جشنواره جهادگران علم و فناوری، رزمایش فرهنگی و اجتماعی خدمات مومنانه، افتتاح پروژه های عمرانی محرومیت زدایی، معاینه و ویزیت رایگان بیماران، اعزام تیم های بهداشتی به مناطق روستایی و محروم و ارایه خدمات درمانی رایگان، فضای سازی محیطی، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، توزیع بسته های معیشتی، اهدا جهیزیه، نواختن زنگ مقاومت در سطح ۴۴۰ مدرسه استان، طرح آبرسانی، نشست کارگاه های آسیب های اجتماعی، رزمایش کمک مومنانه، ازجمله برنامه های امسال هفته بسیج زنجان است.

سردار کرمی، شعار هفته بسیج امسال را "بسیج پاره تن مردم" ذکر کرد و با اشاره به اینکه بسیج همواره در عرصه های مختلف پای کار بوده و است، افزود: انقلاب اسلامی ایران از بزرگترین وقایع تاریخی بود که همه دشمنان برای ساقط کردن آن با تمام توان و ابزار وارد جنگ با جمهوری اسلامی ایران شدند که حضرت امام (ره) برای حفظ این انقلاب و نظام، تدبیر بسیار مهم "تشکیل سپاه و بسیج" را اتخاذ کردند.

وی، با بیان اینکه امام خمینی (ره) مردم و بسیج را در مدیریت کشور شرکت دادند و این تمامی معادلات دشمنان را برهم زد، اظهار داشت: با لطف و عنایت خدواند سبحان، نهاد مقدس بسیج روز به روز شکوفاتر و توانمندتر ارایه خدمات می دهد.

سردار کرمی با تاکید براینکه بسیج پس از شکل گیری به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی توانست همه فتنه ها و ناامنی ها را خنثی کند، تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان سلحشور و شجاع بسیجی با حضور در جبهه های جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان مقاومت، مجاهدت و ایستادگی کرده و صحنه های حماسی باشکوهی را رقم زدند که این بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.     

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز بسیج در تمامی نقاط کشور و بین اقشار مختلف مردم فعال است و می درخشد و از ابتدای امسال تاکنون نیز خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف ارایه داده است.

سردار کرمی امنیت را مهم خواند و با بیان اینکه امنیت پایدار توسط خود مردم محقق می شود، تصریح کرد: سپاه و بسیج در بحث آمادگی دفاعی و امنیتی و خنثی کردن فتنه ها و توطئه های دشمنان، در پای کار هستند و با سازماندهی که شده است می توانند هر فتنه ای را در هر نقطه ای خفه کنند.

وی به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا جان و زندگی مردم را با خطر و سختی مواجه کرده بود بسیجیان وارد عرصه شده به منظور خدمت رسانی، کارهای ارزشمندی را در جهت مقابله با این بیماری منحوس انجام دادند.

سردار کرمی به درمانگاه پنج طبقه درحال احداث در زنجان از سوی این نهاد مقدس (سپاه) اشاره کرد و با بیان اینکه ساخت ۶ درمانگاه دیگر نیز مصوب شده است، اظهار داشت: احداث یک بیمارستان نیز برای شهر زنجان در زمینی به وسعت ۶/۵ هکتار در نظر گرفته شده که بخش از اعتبارات آن تامین شده است که در آینده نه چندان دور عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha