پخش زنده و نظرسنجی آنلاین نمایش‌های جشنواره تئاتر استان همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نظرسنجی نمایش‌های سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان و پخش مجازی همزمان نمایش‌های این دوره از جشنواره خبر داد.

«احمدرضا احسانی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نمایش‌های دوره سی‌وسوم به صورت حضوری اجرا می‌شود، اظهار داشت: حضور علاقه مندان به تئاتر در سالن‌های نمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است.

وی گفت: دوره سی‌و دوم جشنواره تئاتر استان به صورت مجازی برگزار شد و در این دوره از جشنواره، نمایش‌ها علاوه بر اجرا در سالن‌ها به صورت مجازی نیز پخش می‌شود.

احسانی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای تماشای آثار به صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس farhang.live@ مراجعه کرده و نظرات خود را در صفحه اینستاگرام hamedan.farhang@ به ثبت برسانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین خاطرنشان کرد: در این دوره همچون دوره گذشته امکان ثبت نظرات در خصوص نمایش‌ها فراهم شده و تماشاگران می‌توانند تا ۲۴ ساعت پس از اجرای هر تئاتر، در نظرسنجی آثار در صفحه اینستاگرام اداره کل، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه با حضور هفت گروه نمایشی از شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان و کبودرآهنگ در مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی شهر همدان برگزار می‌شود، یادآور شد: نمایش‌ها در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۶ و ۲۷ آبان ماه در ساعات ۱۰ صبح، ۱۶ و ۱۸ و روز جمعه ۲۸ آبان ماه در ساعت ۹ صبح در سالن اصلی و سالن پلاتو استاد عاشورپور این مجتمع به روی صحنه می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha