جشنواره تئاتر کیفیت نمایش‌های استان همدان را بهبود می‌بخشد

همدان- ایرنا- کارگردان نمایش «کمدی مزخرفات» گفت: بی تردید برگزاری سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان می‌تواند زمینه‌ساز شروع مجدد فعالیت جدی گروه‌های نمایشی و بهبود کیفیت تولیدات نمایشی شود.

« امیرحسین فاطمی‌ نوین» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره سی‌وسوم پایه‌گذار تولد دوباره تئاتر پس از نزدیک به ۲ سال وقفه در اجرای نمایش است و می‌توان با توجه جدی و برنامه‌ریزی‌ها، شرایط تئاتر را در همدان و شهرستان‌های استان تغییر دهد. 

وی با اشاره به داستان این نمایش افزود: «کمدیِ مزخرفات» نوشته بهروز ناصر شریعتی و حجت بیات، روایت‌گر رقابت ۲ کاندیدای سنتی و قدیمی برای فرمانداری ایالتی در ایالت آمازوناسا در جنوبی‌ترین سواحل زیبای خلیج مکزیک است و اتفاقاتی در این رقابت جذاب رخ می‌دهد.

به گفته او سید امیرحسین فاطمی، نعیمه حامیان، امین فعله گری، روزبه کاظمی و اسما نوذری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: اجرای موسیقی نمایش «کمدی مزخرفات» بر عهده حسین وکیلی و فهیمه شهبازی است، زینب بیات منشی صحنه، مهدی معز غلامی مدیر صحنه و زهرا وکیلی طراح نور است. 

نمایش «کمدی مزخرفات» از شهرستان همدان در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در سالن پلاتو استاد عاشورپور مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی شهر همدان به روی صحنه رفت. 

به گزارش ایرنا، سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه با حضور هفت گروه نمایشی در شهر همدان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha