برپایی ۲ نمایشگاه بین‌المللی با حضور مسوولان عالی‌رتبه در مشهد

مشهد- ایرنا- بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی چهارشنبه‌شب با حضور سفیر اندونزی و مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در مراسم گشایش این نمایشگاه "پراستیو یولیانتورو"، سفیر اندونزی و علی اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مدیران شهری و استانی حضور داشتند.

۲ نمایشگاه بین المللی "صنایع غذایی" و "چاپ و بسته بندی" در فضایی به گستره ۱۰ هزار مترمربع با حضور ۱۲۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی به مدت چهار روز با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا خواهد بود.

در نمایشگاه صنایع غذایی و چاپ و بسته بندی، شرکتهای توانمندی در زمینه تولید انواع مواد غذایی نظیر عسل، زعفران، سبزیجات خشک، غذاهای نیمه آماده، برنج، چای، عرقیات، برنج و خشکبار، ماشین آلات پخت نان و کیک و کلوچه، ظروف بسته بندی، دستگاه های جت پرینتر، دستگاه های تصفیه آب، چاپ و لفاف، برودتی و سرمایشی حضور یافته اند.

این نمایشگاه ها در راستای سیاست امنیت غذایی و اقتصاد مقامتی و به منظور معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های شرکت‌های فعال در این صنایع و رونمایی از آخرین دستاوردهای فناوری و علمی این بخش برپا شده اند.

بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی از امروز تا ۲۹ آبانماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha