نباید جامعه ایثارگری و خانواده شهدا در معرض جناح بندی ها قرار گیرند

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نباید خانواده های شهدا و ایثارگران در معرض جناح بندی‌ها قرار گیرند زیرا جامعه ایثارگری و خانواده شهدا متعلق به انقلاب و جریان کلی نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از جانبازان ، آزادگان و پدران شهدا در یاسوج با تاکید براینکه جناح بندی ها و  جریان‌های قومی و طایفه ای نباید در جامعه ایثارگری دیده شود  اظهار داشت: از همان ابتدا از سیاست‌های بنیاد شهید این بوده که خانواده شهدا درگیر مسائل ریز و حاشیه‌ای نشوند و مسئولان هم باید بدانند که خانواده شهدا در قالب این موضوعات نمی‌گنجند.

وی افزود: قدر جانبازان وآزادگان را بدانید چرا که آنها خاطرات ماندگار و زنده جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: جانبازان و آزادگان انسان‌های بزرگی بوده که در راه خدا مجاهدت کردند و در این راه از سلامتی خود گذشتند.

حجت الاسلام و المسلمین شکری خطاب به جانبازان ، عنوان کرد: شما دیروز غریبانه جنگیدید و با دست خالی بدون توقع مادی  و با اسلحه سبک به جنگ باران شیمیایی ها و هواپیماهای پیشرفته رفتید.

وی ابراز داشت: اگر چه به سبب بی تدبیری برخی مسئولان، مردم و شما دچار مشکل و نگرانی هستید اما این عظمت و موفقیتی که ما در سطح بین المللی از جمله ساخت موشک داریم به سبب وجود نیروهای ایثارگر و جانبازان همیشه در صحنه است که از نقاط قوت کشورمان به شمار می روند.

 نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وعده هایی که به جامعه ایثارگری داده می‌شود، افزود: اگر وعده ای داده شده باید با بودجه کشور سازگاری داشته باشد و تامین گردد تا نارضایتی  ایجاد نشود چرا که از یک نفر هم می شود یک بلندگو ساخت و در رسانه‌های معاند علیه نظام تبلیغ کرد.

وی تصریح کرد: دشمن با بهره گیری از تمام ابزارهایی که در اختیار دارد و القای حرفها و تمهت هایی به نظام در جهت ناامید کردن مردم و شکستن صبر ما استفاده می کند اما هیچگاه نتوانسته تا به محتوای این نظام که در راس آن رهبری مدیر، آینده نگر، جامع شناس و آگاه در حوزه های مختلف وجود دارد، خدشه ای وارد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha