۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 2109
کد خبر: 84547481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۲ برنامه همزمان با هفته بسیج در دیواندره برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه دیواندره گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنج آذر) در مجموع ۷۲ برنامه در حوزه‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ صمد محمدعلیزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار (بسیج پاره تن مردم است)از روز شنبه ۲۹ آبان به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود .

وی اضافه کرد: بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نبوده بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدا شناخته شده و یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژی اصیل در جهان است.

فرمانده سپاه دیواندره به برنامه‌های این هفته در شهرستان اشاره کرد و افزود: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با علما و روحانیون، تجلیل از بسیجیان برتر رده‌ها، تجلیل از کارآفرینان برتر بسیجی، اعزام تیم‌های پزشکی و ویزیت رایگان از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ محمدعلیزاده یادآور شد: توزیع بسته‌های بهداشتی، توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ،  توزیع ۱۰۰ بسته آموزشی لوازم التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال ،کمک به سه خانواده محروم برای خرید لوازم خانگی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال ، دیدار با خانواده شهدا و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله ساخت و تعمیر مسجد، آبرسانی و خدمت رسانی به مردم برخی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

وی به شاخص ترین برنامه هفته بسیج اشاره و تاکید کرد: افتتاح طرح های محرومیت زدایی شامل راه روستایی زردک از توابع بخش سارال به طول ۲.۶ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال ، افتتاح ۹ منزل مسکونی مددجویان تحت حمایت بهزیستی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال و سالن اجتماعات و حسینیه شهرستان دیواندره با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است .

سرهنگ محمد علیزاده ادامه داد: اهدا تسهیلات اشتغالزایی  و راه اندازی کارگاه‌های اقتصادی برای ۳۵ نفر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال ، اهدای تسهیلات اشتغالزایی به ۳۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان دیواندره است .

دیواندره با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha