۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۲۰
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84549058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه نقاشی هنرجویان تندیس در سقز برپا شد

۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۲۰
کد خبر: 84549058
نمایشگاه نقاشی هنرجویان تندیس در سقز برپا شد

سنندج - نمایشگاه گروهی نقاشی شامل ۸۵ تابلو نقاشی از ۳۵ هنرجوی آکادمی تندیس در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز برپا شد.

به گزارش ایرنا، مدیر آموزشگاه نقاشی تندیس سقز عصر شنبه در حاشیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثار هنرجویان آکادمی تندیس که شامل ۸۵ تابلو از ۳۵ هنرجوی چهار تا ۶ سال، ۶ تا ۱۲ سال و بزرگسالان به نمایش گذاشته شد.

مهسا سلیمانی راد با اشاره به اینکه این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه آکادمی تندیس در طول چند ساله گذشته است، افزود: به دلیل شرایط کرونایی ۲ سال بود که نمایشگاه برپا نکردیم و این اولین نمایشگاه نقاشی بعد از کروناست.

این هنرمند خوش ذوق، هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی را ایجاد رقابت سالم بین هنرجویان، ایجاد انگیزه برای تشویق آنها در آینده و به نمایش گذاشتن آخرین آثار هنرجویان عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم علاقمندان به هنر نقاشی برای دلگرمی هنرجویان از این نمایشگاه دیدن کنند.

سلیمانی راد با بیان اینکه موضوعات این نمایشگاه آزاد است، اضافه کرد: تکنیک های همچون مدادرنگی، پاستل گچی، اکریلیک، آبرنگ، ویترای، سیاه قلم و کلاژ در آثار این هنرجویان به نمایش گذاشته شده است.

مدیر آموزشگاه نقاشی تندیس سقز افزود: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه به فروش می رسد که قیمت این تابلوها از ۲۵۰ هزار تومان آغاز و تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

وی از مسوولان و مردم خواست تا بیشتر به هنر و علاقمندی آن در میان کودکان توجه داشته باشند و از هنرمندان و هنرجویان حمایت کنند.

این نمایشگاه تا روز پنجشنبه هفته جاری دایر است، علاقمندان به نقاشی می توانند برای دیدن هنرنمایی هنرجویان آکادمی تندیس به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز مراجعه کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha