۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84549379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران گناوه آمادگی خود را برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت اعلام کردند

گناوه - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: خیران این شهرستان آمادگی خود را برای همکاری و حمایت در تکمیل چند پروژه‌ ناتمام حوزه سلامت اعلام کردند.

عصمت حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این ارتباط روند پروژه‌های خیرساز آزمایشگاه مرکزی و  پایگاه بهداشتی امام موسی کاظم (ع) گناوه و خانه بهداشت روستای مال محمود بخش ریگ در نشستی با حضور مجمع خیران دانشگاه علوم پزشکی، خیران سلامت گناوه و پیمانکاران موسسه خیریه امام حسین (ع) بررسی و تصمیم های خوبی گرفته شد.

وی گفت: ساختمان جدید آزمایشگاه مرکزی گناوه که یکی از خیران سلامت یک سال پیش کار ساخت آن را آغاز کرده بود تا ۲ هفته آینده طبقه اول آن به بهره‌برداری می‌رسد و  ساخت طبقه دوم نیز در دستور کار قرار دارد.

حیدری افزود: پروژه ساخت پایگاه بهداشتی امام موسی کاظم (ع) واقع در خیابان ایران گاز گناوه نیز با همکاری و حمایت "بهزادی"  از خیران سلامت و به پیمانکاری خیریه امام حسین (ع) ادامه خواهد یافت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت:  احداث ساختمان خانه بهداشت روستای مال محمود بخش ریگ توسط یک نیکوکار عرصه سلامت  اجرا و تکمیل شده است و دیوارکشی و محوطه آن نیز به زودی انجام خواهد شد.

وی با قدردانی از خیران  سلامت که همیشه پشتیبان بخش بهداشت و درمان شهرستان بوده‌اند، بیان کرد: خیران شهرستان بویژه در حوزه سلامت، حمایت‌ها و خدمات ارزنده‌ای ارایه دادند  و بر هیچ کسی پوشیده نیست.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha