بیش از ۶۵۰ واحد مسکونی با مشارکت بسیج در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد

یاسوج- ایرنا- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته تاکنون، بیش از ۶۵۰ واحد مسکونی با مشارکت بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان در استان ساخته شد.

به گزارش ایرنا، سردار حمید خرمدل  روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان که بمناسبت هفته بسیج در محل سپاه فتح برگزار شد ، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ جهیزیه در استان توزیع شده و در هفته جاری نیز ۴۵۰ جهیزیه تقدیم زوج های جوان خواهد شد.

وی خطاب به مدیران در ادارات مختلف استان، تاکید کرد: به صورت ۱۰۰ درصد روی سپاه و بسیج در اجرای ماموریت ها می توانید حساب کنید.

خرمدل ابراز داشت: در پی مصوبات سفر سردار سلیمانی در ماه گذشته به این استان، ۲۰ میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات در بحث نیاز در مواقع بحرانی و شرایط عادی برای کمک به مردم استان فراهم شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در بحث کمک های معیشتی نیز امسال بسته های ورزشی، کمک آموزشی به مدارس در مناطق مختلف و محروم استان ارسال شد.

سردار خرمدل از استاندار درخواست هایی نظیر  تقویت پایگاه های مقاومت بسیج ادارات، تقویت گروه‌های جهادی، برگزاری تحلیل های سیاسی و بصیرت بخشی به کارمندان ادارات در نمازخانه ادارات و برگزاری یاداره شهدا را داشت.

وی ابراز داشت: بیش از یک سوم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجموعه بسیج سازماندهی شده اند که مایه افتخار است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم است» می باشد.

سردار خرمدل ادامه داد:  سند اعتلای بسیج از سوی رهبر انقلاب به سازمان بسیج مستضعفین ابلاغ شده که باید به مدت ۱۰ سال این سند را به سرانجام برسانیم.

وی تاکید کرد: با تفرقه نمی توان کاری را به سرانجام رسانید و باید با همدلی و وحدت میان مدیران کارها به پیش روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha