چهار هزار طرح محرومیت زدایی در کهگیلویه وبویراحمد اجرا شد

یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: طی سه سال اخیر سپاه فتح با همکاری بسیج سازندگی بیش از چهار هزار طرح در مناطق مختلف این استان اجرا کرده است.

سردار حمید خرمدل روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: در سفر رییس جمهور و هیات دولت مصوبات خوبی به تصویب رسید که بخشی به حوزه سپاه و بسیج سازندگی واگذار شد.

وی بیان کرد: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور از سوی نهادهای مختلف به خصوص بسیج سازندگی روند توسعه هم جانبه شهرستانهای مختلف استان را شتاب بخشید.

خردمدل تصریح کرد: در این زمینه بسیج سازندگی سپاه فتح ۵۰ طرح در حوزه کانال کشاورزی ،کتابخانه عمومی ۱۵طرح ،آبرسانی به مناطق مختلف روستایی ۲ هزار طرح، تکمیل خانه نیازمندان ۵۰ طرح، جامعه القران ۲ پروژه، درمانگاه یک پروژه و احداث خانه عالم و مسجد ۸۰ طرح در مناطق مختلف استان اجرا کرد.

وی اضافه کرد: احداث ۷۲۰ مسکن مددجویی، ساخت بیش از ۲ هزار چشمه سرویس بهداشت در مناطق عشایری و گازرسانی به بیش از یکهزار منزل مسکونی روستایی از دیگر عملکرد بسیج سازندگی در این مدت بوده است.

خرمدل تصریح کرد: با برنامه ریزی و ارزیابی انجام شده از زمانی که پادگان امام جعفر صادق از حالت نظامی خارج شد یک مجتمع اقتصاد مقاومتی در بحث تولیدات باغی و کشاورزی به ظرفیت ستان اضافه شد.

وی اضافه کرد: با توجه به زلزله خیز بودن و سخت گذر بودن بسیاری از مناطق روستایی استان ۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای محرومیت زدایی در اختار بسیج سازندگی نیز قرار گرفت.

فرمانده سپاه فتح بیان کرد: سپاه فتح در بحث جهیزیه نیز تاکنون اقدامات خوبی برای حمایت از جوانان در شرف ازدواج انجام داد است.

خرمدل اظهار داشت: سپاه فتح با هم افزایی با دولت نسبت به اجرای پروژه های کوچک تاکنون اقدامات خوبی در سطح استان انجام داده است.

وی با اشاره به تشکیل ۷۰۰ گروه جهادی در سطح استان گفت: امروز در همه مناطق مختلف استان بسیج سازندگی در حال خدمات رسانی است.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد با یکهزار ۷۰۰ روستا در جنوب غربی ایران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha