۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84551193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نویسنده چهارمحال و بختیاری به عنوان مدرس برگزیده نامه نگاری انتخاب شد

شهرکرد - ایرنا - وحید خلیلی اردلی در دومین آیین ملی نکوداشت اهالی ویرایش به عنوان تنها برگزیده بخش مدرس نامه‌نگاری اداری، انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، دومین آیین ملی نکوداشت اهالی ویرایش با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران، برگزار شد که در این آیین، وحید خلیلی اردلی نویسنده چهارمحال و بختیاری توانست در بخش مدرس نامه‌نگاری اداری به عنوان برگزیده این رویداد فرهنگی دست یابد.

عضو هیات‌ مدیره انجمن ویرایش و درست‌نویسی در این آیین و در سخنانی با بیان اینکه کتاب «روش‌های نوین درست‌نویسی و نگارش اداری» (آیین نگارش مکاتبات اداری) نوشته خلیلی اردلی با اختلاف زیاد، بهترین کتاب این حوزه است، گفت: تاکنون آثار متعددی در زمینه نگارش اداری منتشر شده است اما هیچ‌کدام همانند اثر خلیلی اردلی به متن‌نویسی نگارش‌های اداری نپرداختند.

محمد مهدی باقری افزود: خلیلی اردلی چند سالی است که وارد حوزه درست‌نویسی و ویراستاری شده است و کتاب وی درباره درست‌نویسی و آیین نگارش اداری در اندک زمانی توانست به چاپ دوم برسد.

به گزارش ایرنا، کتاب «روش‌های نوین درست‌نویسی و نگارش اداری» نوشته خلیلی اردلی در تابستان ۱۴۰۰ با موضوع آشنایی با روش‌های کاربردی درست‌نویسی و آیین نگارش مکاتبات اداری با رویکرد مسئله محوری و مهارت محوری، از سوی انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران به چاپ رسید.

تالیف کتاب «تازه‌تر از باران» برگزیده‌ای از شعر و نثر فارسی با رویکردی نو و ویراستاری چند کتاب، ازجمله کتاب شرح و تحلیل اشعار داراب افسر بختیاری (عاشقانه‌های افسر) از دیگر آثار و فعالیت‌های ادبی وحید خلیلی اردلی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha