۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84554855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: کردستان برای پیشرفت و تعالی نیازمند برنامه‌ریزی و اراده است

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: این استان برای پیشرفت و تعالی نیازمند برنامه‌ریزی و عزم و اراده جدی است و با همت مسوولان و کمک مردم می‌توان به توسعه پایدار دست یافت.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری اظهار داشت: اعتقاد دارم کردستان برای پیشرفت و توسعه همه جانبه چیزی کم ندارد و باید با برنامه‌ریزی و عزم جدی در این راه قدم برداشت.

وی با بیان اینکه مردم مهمترین ظرفیت و مزیت استان برای پیشرفت هستند، گفت: کردستانی‌ها مردمانی پرتلاش، مومن و دارای اخلاق  و فرهنگ غنی هستند و با وجود و حضور این مردم کارهای بزرگی می‌توان انجام داد.

استاندار کردستان اضافه کرد: مردم استان در ایران به مهمان نوازی و حسن خلق شهره هستند و امیدوارم در دوران مسوولیت خود، با کمک و همراهی جوانان خلاق، اقدامات و کارهای بزرگی انجام دهیم.

امام جمعه سنندج نیز اظهار داشت: دشمنان می‌خواستند که مردم ایران و به ویژه کردستان را از حضور در پای صندوق های رای و انتخابات ریاست جمهوری برحذر دارند که با مشارکت گسترده و هوشیاری و وطن دوستی ملت، این توطئه ناکام ماند.

ماموستا فایق رستمی مردم کردستان را وطن دوست و وفادار به نظام توصیف کرد و افزود: مسوولان استان باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند و قدر وفاداری آنان را بدانند.

وی خطاب به استاندار کردستان گفت: شما خود جوان هستید و از نیروهای جوان بومی و نخبه برای مسوولیت استفاده کنید، چرا که کردستان، دارای نخبگان زیادی دارد که باید از آنان بهره برد.

امام جمعه سنندج به صنعتی نبودن استان اشاره کرد و اظهار داشت: برخی به ناچار و بخاطر بیکاری به کولبری روی آورده‌اند که باعث شده آنان از تحصیل و تولید باز بمانند، بنابراین باید چاره ای اندیشید.

ماموستا رستمی بر لزوم ساماندهی مرز باشماق نیز تاکید و اضافه کرد: از ظرفیت نمایندگان مجلس برای پیشرفت استان باید استفاده کرد، ضمن اینکه علما نیز در کنار شما استاندار و مسوولان خواهیم بود.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha