۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱
کد خبر: 84555529
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خانه انیمیشن فارس در جهرم افتتاح شد

۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱
کد خبر: 84555529
خانه انیمیشن فارس در جهرم افتتاح شد

شیراز-ایرنا-همزمان با ششمین روز از هفته بسیج، خانه انیمیشن فارس در جهرم با اعتبار اولیه ۳۰۰میلیون ریال افتتاح شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس روز جمعه در آئین افتتاح این خانه در جهرم گفت: بسترسازی و ایجاد خانه‌های هنری یکی از اهداف و رسالت‌های سازمان بسیج هنرمندان فارس است.

مجید میکائیلی افزود: امروز هنر موشن و انیمیشن یکی از هنرهای نو و تاثیرگذار است که با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی که توسط کانون بسیج هنرمندان جهرم شناسایی و معرفی شده بودند مجوز ایجاد خانه انیمیشن فارس به محوریت شهرستان جهرم از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس صادر شد.

وی تأکید کرد: علاوه بر تولید محتواهای گوناگون، شناسایی و آموزش استعدادهای هنری این عرصه باید در دستور کار مجموعه خانه انیمیشن فارس قرار بگیرد تا با گسترش ساختاری مجموعه، زمینه افزایش تولیدات هنری اثربخش برای تعالی جامعه را به دنبال داشته باشد.

در ادامه فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تبریک به مجموعه بسیج شهرستان که توانستند اعتماد سازمان بسیج هنرمندان فارس را با ارائه تولیدات حرفه‌ای و موثر جهت افتتاح این خانه با محوریت جهرم را جلب کند، گفت: هدف از راه‌اندازی این طرح‌ها، تولید نمایشنامه‌های رادیویی و آثار پویانمایی در حوزه‌های مختلف است.

مهدی شفیعیان افزود: امروز باعث افتخار ماست که جوانان جهرمی در عرصه‌های مختلف هنری در سطح استان و کشور حرف برای گفتن دارند که شاهد آن همین اتفاق خوبی است که امروز در جهرم رقم خورد.

فرمانده سپاه جهرم نیز با تشکر از دکتر میکائیلی به دلیل حسن ظن به کانون بسیج هنرمندان جهرم دو همراهی خوب در ایجاد خانه انیمیشن فارس در جهرم، بیان کرد: شاهد حمایت‌های ویژه مسئولان استانی و شهرستانی در حمایت از این خانه و مجموعه فعال حاضر در آن باشیم.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری با بیان اینکه با وجود اذ مجوز شهرستان جهرم در حوزه انیمیشن نیز فعالیت دارد، افزود: با پیگیری مسئولان و هنرمندان جهرم، در آینده نزدیک امکانات و تجهیزات بیشتر برای استودیو صدا و سایر امکانات تکمیل‌کننده تولیدات انیمیشنی به این مجموعه افزوده خواهد شد.

در پایان مراسم حکم مدیریت خانه انیمیشن فارس به مدت یکسال از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس به صالح حکمتی‌فرد اعطا شد.

این مراسم با حضور ریاست سازمان بسیج هنرمندان فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، رئیس شورای اسلامی شهر جهرم و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha