۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84562969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری در گیلان برپا می‌شود

رشت - ایرنا - اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت و نیمه استقامت در گیلان و در شهرستان رشت برپا می‌شود.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان گیلان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق اعلام فدراسیون دوچرخه‌سواری و طبق نظر کادرفنی، اردوی آمادگی تیمهای ملی دوچرخه‌سواری سرعت و نیمه استقامت کشورمان از روز سه شنبه هفته آینده ۱۶ آذرماه در رشت برپا می‌شود.

سید ایمان دلیل حیرتی افزود: این اردو به منظور حضور قدرتمند تیمهای ملی دوچرخه سواری سرعت و نیمه استقامت کشورمان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و با حضور مربیان تیم ملی در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اردوی تیمهای ملی دوچرخه‌سواری در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان با حضور ۲۸ دوچرخه‌سوار تا روز سوم دی ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیست دوچرخه‌سواری بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی رشت برگزار و از نفرات دعوت شده به تیم ملی نیز، تست کرونا گرفته می‌شود.

دلیل حیرتی از برگزاری کارگاه آموزشی سایزبندی ، تعمیرات اولیه و نگهداری دوچرخه نیز در گیلان خبر داد و بیان کرد: همچنین اولین دوره کارگاه آموزشی با موضوع سایزبندی ، تعمیرات اولیه و نگهداری دوچرخه به همت هیات دوچرخه‌سواری بندرانزلی برگزار شد .

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان گیلان خاطرنشان کرد: این کارگاه به مدرسی مهدی واژه و علی اسفندیاری و با استقبال و شرکت ۳۰ نفر از آقایان و بانوان علاقمند رشته دوچرخه‌سواری در ۲ مرحله برگزار و  به واجدین شرایط، گواهی حضور در دوره اعطا می شود .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha