جانباز کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست

۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱
کد خبر: 84563128
جانباز کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست

کرمانشاه - ایرنا - یکی از جانبازان نیروی انتظامی در کرمانشاه پس از تحمل سال‌ها درد و رنج و عوارض ناشی از آن، سرانجام آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جانباز شهید « رامین کرمیان» از جانبازان ۷۰ درصد بنیاد شهید و ۱۰۰ درصد ناجا در استان کرمانشاه و از کارکنان و درجه داران انتظامی شهرستان کرمانشاه بود.

وی در ششم خرداد ۱۳۷۹ هنگام ماموریت در کرمانشاه مجروح و قطع نخاع شد و پس از ۲۱ سال تحمل درد و رنج و تالمات ناشی از آسیب های وارده، روز گذشته (۱۰ آذر) به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست

مراسم تشییع پیکر جانباز شهید "رامین کرمیان" نیز ظهر امروز ( پنجشنبه) با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، مسئولان استانی، همرزمان شهید و خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم کرمانشاه برگزار شد.

پیکر این شهید والامقام در میان حزن و اندوه همکاران، هم‌رزمان و خانواده‌اش در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

جانباز کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha