۱۱ مدیر دولتی تا پایان آذر ماه مهمان سامانه سامد مازندران هستند

ساری- ایرنا- استانداری مازندران فهرست حضور مدیران استان در سامانه ارتباط مردم و دولت را از ۱۳ تا ۲۹ آذر ماه امسال را اعلام کرد که طبق آن ۱۱ مدیر دولتی و بخش عمومی با حضور در سامانه "سامد" پاسخگوی شهروندان مازندرانی خواهند بود.

به گزارش ایرنا، براساس این فهرست مردم استان می‌توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره‌گیری ۱۱۱ و به‌صورت رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

طبق این برنامه اعلامی روزانه یک مدیر در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.

زمان حضور مدیران در یک نوبت، ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه صبح به شرح زیر اعلام شده است :

برنامه حضور مدیران در سامانه سامد مازندران از ۱۳ تا ۲۹ آذر
ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته تاریخ
۱ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ شنبه ۱۳/ ۹
۲ مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ یکشنبه ۱۴/ ۹
۳ مدیر امور شعب بانک ملی استان ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ دوشنبه   ۱۵/ ۹
۴ ............................................. .................  سه شنبه ۱۶/ ۹
۵ شهردار جویبار ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۱۷/ ۹
۶  رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل  ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ شنبه  ۲۰/ ۹
۷ مدیرکل تامین اجتماعی  ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰  یکشنبه ۲۱/ ۹
۸ مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان  ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰  دوشنبه ۲۲/ ۹
۹  .................................. .................. سه شنبه  ۲۳/ ۹
۱۰ شهردار عباس آباد ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۲۴/ ۹
۱۱ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ شنبه  ۲۷/ ۹
۱۲ مدیرکل راه وشهرسازی بارییس نظام مهندسی ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ یکشنبه ۲۸/ ۹
۱۳  مدیرصندوق کارآفرینی امید ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ دوشنبه ۲۹/ ۹
۱۴ ................................. ............... .......... ۳۰/ ۹

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند. فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.  

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در مدت فعالیتش عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد.  

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha