۱۰ مدیر دولتی مازندران آبان ماه مهمان سامانه سامد هستند

ساری - ایرنا - استانداری مازندران جدول حضور مدیران استان در سامانه ارتباط مردم و دولت را برای آبان ماه جاری اعلام کرد که طبق آن ۱۰ مدیر دولتی و بخش عمومی با حضور در سامانه « سامد » پاسخگوی شهروندان مازندرانی خواهند بود.

به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از روز هشتم تا ۱۹ آبان ماه جاری است، روزانه یک مدیر به مدت ۲ ساعت از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهند داشت.

جدول تاریخ حضور مدیران در مرکز ارتباط مردم و دولت  (سامد) مازندران در آبانماه جاری به شرح ذیل است:

ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته  تاریخ 
۱ مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شنبه  ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
۲ مدیر دفتر امور شهری و شوراهای استانداری  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
۳ مدیرکل ثبت احوال ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دوشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
۴ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ سه شنبه  ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
۵ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
۶ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
۷ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
۸ مدیر امور شعب بانک ملت  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دوشنبه  ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
۹ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ سه شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
۱۰ مدیر سازمان بازنشستگی  ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۹

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.  

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد . 

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha