به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.
طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از روز هشتم تا ۱۹ آبان ماه جاری است، روزانه یک مدیر به مدت ۲ ساعت از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهند داشت.
جدول تاریخ حضور مدیران در مرکز ارتباط مردم و دولت (سامد) مازندران در آبانماه جاری به شرح ذیل است:
ردیف | مدیر پاسخگو | ساعت حضور | ایام هفته | تاریخ |
۱ | مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | شنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ |
۲ | مدیر دفتر امور شهری و شوراهای استانداری | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | یکشنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ |
۳ | مدیرکل ثبت احوال | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | دوشنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ |
۴ | معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | سه شنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ |
۵ | مدیرعامل شرکت آب منطقه ای | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ |
۶ | مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | شنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ |
۷ | مدیرکل امور اقتصادی و دارایی | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | یکشنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ |
۸ | مدیر امور شعب بانک ملت | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | دوشنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ |
۹ | معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | سه شنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ |
۱۰ | مدیر سازمان بازنشستگی | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ |
اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.
سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد .
بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.
نظر شما