۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84565483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور روحانیت در محیط دانشگاهی غنیمت ایمانی است

سمنان- ایرنا- معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: حضور روحانیت در دانشگاه‌ها یک غنیمت ایمانی است که به بهترین شکل باید از آن استفاده شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی میراحمدی عصر شنبه در آیین تکریم و معارفه مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در سالن همایش امام رضا(ع) ستاد مرکزی این دانشگاه گفت: روحانیت وظیفه پیچیده و دشوار تبلیغ دین را دارند و رسالت کار روحانیت "رساندن" است. 

وی تاکید کرد: فرصت حضور برادران روحانی در محیط های دانشگاهی یک غنیمت ایمانی برای آنان است و باید طوری برنامه ریزی شود که برداردان روحانی بیشتری از این غنیمت ایمانی بهره مند شوند.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور بیان کرد: هر کسی در هر مسئولیتی در کشور خدمت کند، خدمت آن ارزشمند و قابل تقدیر است و ستایش و قدردانی از فرد ارائه دهنده خدمت باید صورت پذیرد.

وی با قرائت حدیثی از حضرت ثامن الحجج(ع)، گفت: اقامه نماز برای تقویت روحیه قدرشناسی و قدردانی در انسان است و ما باید با درس گرفتن از آن، ارزش خوبی ها و انسان های خوب را بدانیم و زحمات دیگران را تکریم کنیم.

وی ادامه داد: حجت ‌الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد چهره دوست داشتنی است که با صفا، صمیمیت و خلوص به عنوان یک مبلغ و خدمتگزار دینی و مذهبی خدمات ارزشمندی داشته است.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور از زحمات و خدمات چندین ساله مهدوی نژاد قدردانی و برای مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آرزوی موفقیت کرد. 

 رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان نیز در این آیین بیان کرد: آیات کلام الله مجید، آیاتی بروز و قابل درک برای تمامی اقشار جامعه است و گنجایش همه زمان ها و همه مکان ها را دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا کهساری ادامه داد: هر کسی به هر مقداری که می تواند به جامعه بشری به ویژه جامعه اسلامی خدمت کند، وظیفه خود را نسبت به جامعه ادا کند و فعالیت هایی که را در حد توان فرد و مورد نیاز جامعه باشد، باعث سعادت انسان می شود.

 کهساری تصریح کرد: سیراب کردن مردم با معارف ناب اسلامی که میراث دائمی بشر است، پاداش بسیار بزرگی دارد، کارهای مربوط به معارف دینی، امور بسیار بزرگ و کار انبیایی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها باید پناه و پناهگاهی برای دانشجویان و دانشگاهیان باشند و با ایفای نقش پدر، دانشجویان را تحت سایه معارف دینی قرار دهند. 

در این آیین از خدمات حجت الاسلام مهدوی نژاد در دوران تصدی مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی و حجت الاسلام و المسلمین بیابانی به عنوان مسئول این دفتر معرفی شد. 

 کامران قدس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از معاونان، استادان، روسای دانشکده های تحت پوشش دانشگاه و نمایندگان تشکل های دانشجویی در این آیین حضور داشتند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha