چهار هکتار از شهرک گلخانه‌ای نودهک در آستانه بهره برداری قرار دارد

قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: طرح‌های تولیدی در سطح چهار هکتار از شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است و در آستانه بهره برداری و تولید قرار دارد.

سید محمدرضا حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۲۰ طرح تولیدی در شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان در دست احداث قرار دارد.

این مسوول حوزه کشاورزی اضافه کرد: از این میان سه طرح تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند و به مرحله بهره برداری نزدیک می شوند و پیش بینی می کنیم تا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده به تولید برسند.

وی اظهار داشت: طرح های تولیدی در دست ساخت در شهرک گلخانه ای نودهک مراحل مختلف ساخت از جمله تسطیح زمین، ستون گذاری و چاله کنی، نصب سیستم های سرمایشی و گرمایشی و پوشش پلاستیکی را پشت سر می گذراند.

 مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین افزود: تاکنون ۴۰ سرمایه گذار در فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک جذب شده اند و به آنها ۵۲ قطعه زمین واگذار شده است.

وی با بیان اینکه شهرک گلخانه ای نودهک در شهرستان تاکستان با اختصاص زمین از اراضی ملی و با اعتبارات دولتی برای جذب سرمایه گذاران در زمینه کشت های گلخانه ای احداث شده است،یادآور شد: فاز اول این شهرک در حدود ۶۵ هکتار آماده سازی شده است.

ظرفیت تولید محصولات گلخانه‌ای استان با راه‌اندازی طرح های تولیدی در شهرک گلخانه نودهک به ۲۵ هزار تن در سال افزایش می‌یابد که بیش از ۲ برابر رقم فعلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha