۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۸:۰۵
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84946880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ واحد تولیدی در شهرک گلخانه‌ای نودهک در دست ساخت است

قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۵ واحد تولیدی در شهرک گلخانه‌ای نودهک در دست احداث بوده و مراحل مختلف ساخت را پشت سر می‌گذارد.

محمدرضا حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد پنج واحد تولیدی در دست ساخت تقریبا آماده بهره برداری و تولید است.

 مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: مجموع مساحت واحدهای گلخانه ای آماده بهره برداری و تولید در شهرک گلخانه ای نودهک پنج هکتار است.

وی اظهار داشت: با تکمیل گازرسانی به شهرک گلخانه ای نودهک که قرار است با همکاری شرکت گاز استان قزوین تا پایان امسال محقق شود، این واحدها کشت و تولید را آغاز می کنند.

این مسوول گفت: حدود ۲۵ متقاضی دریافت کننده زمین در شهرک گلخانه ای نودهک نیز هنوز عملیات ساخت و ساز را آغاز نکرده اند و در صورت تداوم این رویه، خلع ید و آزادسازی اراضی و واگذاری آنها به سرمایه گذاران جدید متقاضی دنبال و پیگیری می شود.

حسینی با بیان اینکه دنبال اجرای زیرساخت ها در فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک هستیم،افزود: نودهک به یکی از مدرن ترین شهرک های گلخانه ای کشور تبدیل خواهد شد و قرار است واحدهای آن به تولید محصولات کشاورزی صادرات محور بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مصوب در زمان مقرر هرچه زودتر زیرساخت های مورد نظر را اجرایی و تکمیل کرده و اراضی آماده سازی شده را در اختیار سرمایه گذاران حوزه گلخانه قرار دهیم.

فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک در شهرستان تاکستان به مساحت ۶۵ هکتار نیز طی سال های گذشته آماده سازی و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

در جریان سفر رئیس جمهور به استان قزوین، آماده سازی فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک به مساحت ۵۰۰ هکتار به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha