۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84567226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تلاش جهادی و ۱۰۰ روزه دولت اعتماد عمومی به نظام را افزایش داد

گرگان - ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش صادقانه و جهادی دولت سیزدهم از زمان آغاز فعالیت تاکنون گفت که افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام، مهمترین دستاورد دولت در زمان ۱۰۰ روزه فعالیت بود.

عبدالجلال ایری روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت : یکی از ثمرات ملموس دولت حضور در بین مردم و لمس مشکلات از نزدیک بود که این رویه مطلوب تاثیر زیادی در تقویت اعتماد بین مردم و نظام داشته است .

وی گفت : دولت تلاش کرد در این مدت کوتاه با حضور در بین مردم شنوای مشکلات و دغدغه های آنان باشد.

نماینده مردم شهرستان های کردکوی ، ترکمن ، گمیشان و بندرگز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : با توجه به اینکه دولت آیت الله رییسی مدت کوتاهی بر روی کار آمده در بخش تحولات داخلی نیازمند تغییرات ساختاری به خصوص در بدنه اجرایی دولت است که انجام این فرایند به زمان بیشتر و مطالعه برای انتخاب افراد شایسته احتیاج دارد.

 وی اظهار داشت: در بخش بین المللی دولت در ۱۰۰ روز گذشته در فروش نفت و پیوستن به برخی معاهدات بین المللی مانند شانگهای، موفق عمل کرده که بیانگر آینده روشنی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی است .

 ایری افزود : دولت تلاش می کند با چینش مدیران جدید و کاربلد در استان ها به عنوان مجریان سیاست‌های خود، نگاهی نو در فرآیند خدمت به کشور ترسیم کند .

 نماینده مردم شهرستان های کردکوی ، ترکمن ، گمیشان و بندرگز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای لمس بیشتر ثمرات فعالیت دولت و تغییرات محسوس نیاز به زمان بیشتری وجود دارد زیرا هنوز ساختار مدیریت اجرایی دولت سیزدهم در استان ها تکمیل نشده است.

بیش از ۱۰۰ روز قبل دولت سیزدهم به ریاست جمهوری آیت الله رییسی فعالیت خود را آغاز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha