۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84572018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه سمنان: دولت و مردم برای ارتقای فرهنگ جامعه تلاش کنند 

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ارتقای فرهنگ جامعه با اقدام‌های دولت و همراهی مردم امکان پذیر است و باید هر دو در این راستا تلاش کنند. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۶۳  ابراز داشت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر بازسازی انقلابی فرهنگ تاکید دارد و کمبودهای فرهنگی باید عاقلانه، اندیشمندانه و حکیمانه رفع شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ زیربنای هر موضوع است افزود: در فرهنگ رزمندگان دفاع مقدس، افراد پیشنهاد مسئولیت را قبول نمی‌کردند که فردی لایق‌تر در آن جایگاه قرار بگیرد اما امروز دیده می‌شود عده‌ای به دنبال مقام هستند و این فرهنگی ناپسند است.

مطیعی بیان کرد: سبک زندگی نیز از مهم‌ترین رفتارهای فرهنگی است که دولت با همراهی مردم می تواند در ارتقای آن موفق باشد و راهبردهای فرهنگی دولت بدون همراهی همگان میسر نمی شود.

امام جمعه سمنان گفت: امید است شورای انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهور، در دولت سیزدهم مصوبات فرهنگی مفیدی داشته باشد و  ائمه جمعه نیز در مراکز استان‌ها برای رسیدن به اهداف فرهنگی تلاش می‌کنند.

مطیعی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار  ابراز داشت: پس از شیوع کرونا نیاز جامعه به پرستاران بیشتر احساس شد و در اینجا از این کادر درمان قدردانی می‌شود.

امام جمعه سمنان گفت: تقدیر  مسئولان از پرستاران کار پسندیده‌ای است اما تلاش برای رفع مشکلات آنها باید در اولویت باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha