۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۱
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84572284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قول مساعد استاندار برای پرداخت معوقات پرستاران خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند با تاکید بر رفع مشکلات پرستاران در زمینه تامین اعتبار لازم برای پرداخت معوقات پرستاران استان قول مساعد داد.

جواد قناعت که روز جمعه برای تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند رفته بود، در جمع پرستاران حاضر شد و ضمن گفت و گو با آنان برای رفع مشکلات پرستاران دستورات ویژه‌ای را صادر کرد.

وی با تشکر از ۲۲ ماه مجاهدت جامعه پرستاری و کادر درمان کشور در مقابل ویروس کرونا گفت: در این مدت درگیری دنیا با بیماری منحوس و عالم‌گیر کرونا، مردم سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: بیشترین سختی‌ها و تبعات این ویروس برای افرادی همچون پرستاران و کادر درمان بود که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار داشتند.

وی با تشبیه شرایط موجود به زمان جنگ، اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس برای مردم ما سختی‌های زیادی را به همراه داشت اما بیشترین فشار جنگ بر روی افرادی بود که در خط مقدم و در تیررس دشمن بودند.

قناعت با بیان اینکه دولت نتوانسته طی این مدت، آن‌طور که باید حق شما را ادا کند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی درست و مدون می‌توان بخشی از این موارد را جبران کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسایل در داخل استان قابل حل است، گفت: با تأمین اعتبارات مورد نیاز می‌توانیم بخشی از معوقات، کارانه و اضافه کار پرستاران را بپردازیم.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر بر حضور همیشگی و مستمر پرستاران در محیط بیمارستان یادآور شد: این افراد بیش از همه مشکلات موجود در بخش‌ها را متوجه می شوند لذا باید در رفع مسایل از نظرات آنها هم استفاده شود.

وی مدیر بیمارستان ولیعصر (عج) و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را مکلف کرد نسبت به رفع مشکلات جامعه پرستاری استان اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha