امام جمعه نوشین شهر:اعتماد به غرب دستاوردی جز توافق‌های عوامانه نداشت

ارومیه- ایرنا- امام جمعه نوشین شهر در شمال ارومیه گفت: اعتماد بی مورد به طرف غربی در مذاکرات قبلی دستاوردی جز توافق بی نتیجه و عوامانه برای جمهوری اسلامی نداشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خان بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاریخ هم این را ثابت کرده که اعتماد به غرب بدون توجه به جوانب آن همیشه فرصت سوءاستفاده را برای طرف‌های مقابل فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: توافقی که در آن اصل ضمانت مراعات نشده باشد سودی برای عزت و مصلحت کشور ندارد و این مساله باید مورد توجه دولت مردمی سیزدهم باشد.

امام جمعه نوشین شهر با بیان اینکه دولت سیزدهم باید براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیش رفته و عزت و مصلحت کشور را در اولویت خود قرار دهد، افزود: دولت در این دور از مذاکرات نباید تن به توافقی عوامانه دهد زیرا اولویت در زمان حاضر عزت ایران اسلامی و مصالح ملی است.

وی تاکید کرد: مسوولان دولت سیزدهم متوجه این امر هستند که توافق بین المللی با نگاه انتخاباتی و سیاست زده آثار مخربی دارد از این رو در این دور از مذاکرات باید کاملا هوشمندانه و براساس ریل گذاری رهبر معظم انقلاب در این زمینه حرکت کند.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته نیز مراجع تقلید در دیدار با وزیر امور خارجه به این امر تاکید کردند که توافق نباید عوام فریبانه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha