۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84574294
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح تشدید بازرسی بازار شب یلدا در خراسان شمالی آغاز شد 

بجنورد-ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار به مناسب شب یلدا از امروز-سه شنبه- آغاز شد و در آن نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می شود. 

علی وفاخواه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طرح نظارت و بازرسی ویژه شب یلدا، گشت های مشترک از حوزه بهداشت، اتاق اصناف، اتحادیه ها و نیز تعزیرات حکومتی بر نحوه عرضه کالاها و اجناس مورد نیاز مردم نظارت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار با اولویت کالاهایی چون میوه، تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار انجام می شود و تا پایان آذرماه جاری ادامه دارد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی  خاطرنشان کرد: بازرسان در ۲ نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی پاییز و قرار داشتن در آستانه شب یلدا، تقاضا برای خرید میوه، آجیل و خشکبار، طلا، و بدلیجات بیشتر شده است از این رو طرح تشدید بازرسی و نظارت اجرا می‌شود.

وی گفت: مردم تخلفات اقتصادی بویژه گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را گزارش کنند تا در اسرع وقت و با اولویت مورد رسیدگی قرار گیرد. 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: در این طرح، شکایت ها از اصناف و تخلفات اقتصادی بازار با اولویت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha