۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84574656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مریوان: مدیران در انجام وظایف خود کاهلی نکنند

سنندج- ایرنا- فرماندار مریوان گفت: مدیران باید تا آخرین لحظه خدمت و مسوولیت، به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند و در این راه سستی و غفلت نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، آرتیکاس اقبال روز یکشنبه در جلسه شورای اداری مریوان اظهار داشت: طبق تاکید استاندار، مدیران در همه دستگاه‌ها مکلف هستند وظایف خود را با تمام توان انجام دهند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند و تا لحظه آخر نسبت به خدمت صادقانه به مردم احساس مسوولیت داشته باشند.

وی خدمات کادر درمان به بیماران کرونایی را بسیار اررشمند و قابل تقدیر خواند و اضافه کرد: امیدواریم روحیه انسان دوستی کادر درمان همچنان با قوت ادامه داشته باشد و شاهد از بین رفتن ویروس کرونا در کشور باشیم.

فرماندار مریوان به اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی در کشور اشاره کرد و افزود: طبق دستور ستاد مقابله با کرونا، از این پس به کسانی که وارت واکسیناسیون نداشته باشند، هیچ نوع خدمات اداری و دولتی ارائه نمی‌شود.

اقبال تاکید کرد: از فردا دوشنبه بازرسی از ادارات انجام می‌شود و چنانچه خدمتی به افراد فاقد کارت واکسیناسیون ارائه شود، با آن اداره برخورد خواهد شد.

وی بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی توسط ادارات تاکید کرد و ادامه داد: ادارات باید در این زمینه پیشتاز و الگو برای مردم باشند تا شاهد مصرف بهینه انرژی در بخش‌های مختلف باشیم

برخورد با ترک فعل‌های مضر برای سرمایه‌گذاری در اولویت است
بازرس کل کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: اولویت ما در حوزه سرمایه‌گذاری برخورد با ترک‌های مضر برای این بخش است، به این معنا که اگر مدیری با بی‌دقتی یا سستی، باعث شود سرمایه‌گذار کارش را تعطیل کند، مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

عیسی هواسی تاکید کرد: ما باید به سراغ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی برویم و پیگیر مشکلات آنان باشیم، نه اینکه سرمایه‌گذار ماه‌ها و سال‌ها دنبال مدیران باشد تا بتواند مشکلات پیش روی فعالیت خود را رفع کند.

وی به پاسخگویی در نظام اداری و اسلامی به عنوان یک اصل نام برد و ادامه داد: مدیران باید به مردم و ناظران پاسخگو و همواره در دسترس ارباب و رجوع باشند.

بازرس کل کردستان خواستار رعایت انضباط مالی در ادارات شد و افزود: از مدیران پاکدست و مخلص و کسانی که برای خدمت به مردم تصمیم‌های جهادی می‌گیرند، حمایت می‌کنیم، ضمن اینکه با فساد اداری با قدرت برخورد خواهیم کرد.

هواسی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد نظام را ناکارآمد و مردم را از نظام ناامید و روگردان کند، گفت: با تلاش جهادی و خدمات شایسته به مردم، می‌توان توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشت و شاهد رشد و توسعه در استان باشیم.

وی شهرستان مریوان را دارای ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی و گردشگری زیادی دانست و اضافه کرد: مرز باشماق به عنوان بزرگترین مرز تراتزیتی کشور، محور توسعه استان و منطقه است و با سامان دادن آن، می‌توان مردم را از مزیت‌های این مرز، بهتر بهره‌مند کرد.

شهرستان مریوان در ۱۱۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha