۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84579338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موفقیت آموزش مهارت کسب و کار در گرو تکمیل زنجیره ارزش است

رشت - ایرنا- مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان گفت : موفقیت آموزش های مهارتی برای توسعه کسب و کارها در گرو شناخت و تکمیل زنجیره ارزش است.

 یونس رنجکش عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه "فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر" اداره کل فنی و حرفه ای در رشت افزود : در کنار آموزش های مهارت فنی و حرفه ای به افراد باید آموزش های مبتنی بر شناخت از بازار و آشنایی با زنجیره‌های ارزش کسب و کارها نیز ارائه شود.
وی اظهار داشت: موفقیت کسب و کارها تنها مبتنی بر تولید نیست بلکه کار آفرینان باید با بازار عرضه و تقاضا و چگونگی حضور در بازارهای هدف مورد نیاز مشتریان نیز آشنا باشند.
رنجکش یادآور شد:بسیاری از افراد بر اساس توان حرفه ای و دانش و خلاقیت های خود تولید کنندگان خوبی هستند اما در بخش بازار یابی و فروش محصولات دچار مشکل می باشند که در این زمینه باید افراد دیگری با تخصص های مربوطه ورود کنند.
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان تاکید کرد: فرهنگ سازی برای کار آفرینی گروهی  و مهارت آموزی های حرفه ای لازمه موفقیت کسب و کارها است.
 نمایشگاه "فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر" با ۲۰ غرفه و ۲۲ حرفه اصلی، با قابلیت راه اندازی کسب و کارهایی با حداقل سرمایه ، طی ۲۴ و ۲۵ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، از ساعت  ۹ صبح الی ۱۴ برای بازدید علاقمندان دایر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha