۸ خودروی گرفتار در برف توسط هلال احمر آذربایجان‌غربی امدادرسانی شد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: هشت خودرو گرفتار در محور فرعی اشنویه به ترگور توسط پایگاه امداد و نجات جاده ای آغ بلاغ هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

امیر جعفرزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار بیان کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان، بارش برف و کولاک در سه شهرستان ارومیه، سلماس و اشنویه آغاز شده است.

وی ادامه داد: عملیات امدادرسانی در محور ارومیه به اشنویه و محور فرعی اشنویه به ترگور در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: در محور جاده فرعی اشنویه به مرگور امدادرسانی توسط ۲ تیم امدادی اعزامی از هلال احمر شهرستان اشنویه، یک تیم پایگاه امداد و نجات جاده ای آغبلاغ هلال احمر اشنویه و تیم دوم از شعبه مرکزی هلال احمر شهرستان به استعداد هفت نفر امدادرسانی شدند.

جعفرزاده بیان کرد: ۲ دستگاه خودرو که یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروکمک دار می‌باشد مشغول امداد رسانی به خودروهای گرفتار در برف هستند.

وی گفت: تیم های امدادی مستقر در محور اشنویه به ترگور بعد از رهاسازی هشت دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک به ۲۴ نفر از سرنشینان این خودروها، اقلام خوراکی توزیع کرند.

وی افزود: باقی محورهای مواصلاتی ترافیک روان بوده و تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر انسداد مسیر توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان دریافت نشده است.

به گزارش ایرنا، بارش برف از بامداد امروز جمعه ۲۶ آذر در آذربایجان‌غربی آغاز سده و موجب لغو شدن پروازها نیز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha