۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۰۸
کد خبر: 81938234
T T
۰ نفر
امدادرسانی به 130 گرفتار شده در برف و كولاك در راههای استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در سه روز گذشته به سرنشینان 32 خودرو گرفتار شده در برف و كولاك در راههای این استان امداد رسانی شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر اردبیل ، این خودروها در سه محور گرمی - اردبیل ، پارس آباد - مشگین شهر و بیله سوار - گرمی گرفتار برف و كولاك شده بودند.
او با بیان اینكه شش نفر از حادثه دیدگان اسكان اضطراری داده شدند گفت: برای امدادرسانی به این افراد هلال احمر با شش تیم عملیاتی ، 19 نجاتگر و شش دستگاه آمبولانس به امداد رسانی پرداختند.
او اظهار كرد: به یك دستگاه تریلی تریلی قیچی شده در محور بیله سوار به گرمی و به یك كامیون نقض فنی شده در محور دیگری امدادرسانی شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین به امدادرسانی به زن باردار و انتقال او به بیمارستان در برف و كولاك اشاره كرد و افزود: این زن در 30 كیلومتری جاده خلخال به كوثر و در روستای بلوكان لو نیاز به امداد رسانی داشت كه عوامل هلال احمر به كمك وی شتافتند.
به گفته وی ، امدادگران هلال احمر همراه عوامل اورژانس به روستا رفته و زن باردار را به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال دادند.
6018