۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84582014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قیمت میوه در بجنورد ۱۰ درصد کاهش یافت

۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84582014
قیمت میوه در بجنورد ۱۰ درصد کاهش یافت

بجنورد- ایرنا- رییس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد گفت: قیمت میوه و تره بار در مرکز خراسان شمالی نسبت به یک ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته و پیش بینی می شود روند کاهش تا شب یلدا ادامه داشته باشد. 

امید فیروزه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره قیمت میوه و تره بار در بجنورد گفت: روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ تن انواع میوه و صیفی‌جات در این شهر ۲۲۰ هزار نفری توزیع می‌شود و مشکلی در تامین میوه شب یلدا وجود ندارد.

وی افزود:اکنون میوه و تره بار به میزان زیاد به استان وارد شده که در حال توزیع است و با افزایش میزان عرضه، قیمت انواع میوه در عمده فروشی و خرده فروشی های مرکز استان ۱۰ درصد کاهش یافته است.

فیروزه اظهار داشت: اوایل ماه جاری سیب در عمده فروشی ها به ازای هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان بود اما اکنون هشت تا ۱۵ هزار تومان عرضه می شود و قیمت انار هم از ۲۶ هزار تومان در اوایل ماه جاری به ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار تومان رسیده است،

وی افزود: یکی از اقلام مورد تقاضای مردم در شب یلدا کدو است که اکنون این محصول به ازای هر کیلوگرم چهار تا ۶ هزار تومان، چغندرقند سه تا پنج هزار تومان و هندوانه شب یلدا پنج تا ۱۰ هزار تومان عرضه می شود.

فیروزه با بیان اینکه قیمت میوه و تره بار در خرده فروشی ۳۰ درصد از ارقام عمده فروشی بالاتر است اظهار داشت: پیش بینی می شود قیمت میوه و تره بار امروز و فردا و با نزدیک تر شدن به شب یلدا بیش از این کاهش یابد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد گفت: قیمیت میوه و تره بار به مناسبت شب یلدا افزایش ندارد و مردم گران فروشی ها را با سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha