۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد - ایرنا- مدیر عامل انجمن حمایت خانواده زندانیان شهرکرد گفت: در آستانه شب یلدا ۱۰۰ بسته معیشتی یلدایی برای حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

مصطفی قادری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات و گوشت قرمز است که ارزش هر بسته معیشتی حدود پنج میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های بروجن و لردگان انجمن حمایت از زندانیان فعال است، گفت: هشت شهرستان دیگر استان زیرپوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرکرد قرار دارند و حمایت از این خانواده‌ها از سوی انجمن شهرکرد انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سالجاری بیش ۶۰۰ خانواده زندانیان نیازمند زیرپوشش حمایت‌های این انجمن قرار گرفتند و بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک به جامعه هدف در سالجاری از سوی انجمن ارائه شد.

قادری به ارائه آموزش در خصوص بهداشت و خانواده، توزیع نوشت‌افزار، بسته معیشتی و پوشاک برای حمایت از این خانواده‌ها از سوی انجمن اشاره کرد و گفت: واحد مددکاری این انجمن با  شناسایی مددجویان نیازمند، بازدید از منازل مددجویان را انجام و خانواده‌های آنها را زیرپوشش واحدهای حمایتی و مراقبتی قرار می‌دهند تا به‌ صورت ماهیانه و فصلی بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون سه زندان در شهرستانهای شهرکرد، بروجن و لردگان فعال است که انجمن حمایت از خانواده زندانیان در هر شهرستان به صورت مستقل فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha