۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84582453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی مسئولیت عملیات استشهادی در نابلس را بر عهده گرفت

تهران-ایرنا-شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی مسئولیت عملیات استشهادی در شهرک «حومش» نابلس را بر عهده گرفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت عملیات هفته گذشته شهرک «حومش» نابلس را بر عهده گرفت.

سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات در واکنش به عربده کشی رژیم صهیونیستی در نابلس و انتقام ریخته شدن خون شهید جمیل الکیال که به کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن دو تن دیگر منجر شد، صورت گرفت.

«طارق عزالدین» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری امروز در سخنانی گفت که بازداشت‌ها، حملات و تعقیب و گریزها هرگز در توقف مقاومت کارآیی نخواهد داشت.

وی افزود: جوانان ما در سراسر کرانه باختری ذخایر انقلاب هستند و همچون خشمی است که خاموش نخواهد شد و دشمن باید بداند که جنایاتش با پاسخ قوی و محکم مواجه خواهد شد.

شامگاه پنجشنبه گذشته در یک عملیات استشهادی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «حومش» واقع در کرانه باختری اشغالی دو شهرک نشین زخمی و یک نفر هم کشته شد.

در پی وقوع این حادثه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی خود را به محل مورد نظر رسانده و جست‌وجوها برای یافتن عوامل این حمله را آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) مدعی شد که با همکاری سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) مجریان عملیات تیراندازی اخیر به نظامیان اشغالگر در نزدیکی شهرک «حومش» در شمال شهر «نابلس» را بازداشت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha