۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84583559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: مصوبات کارگروه ها به صورت صد درصد اجرایی شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان بر اجرای کامل مصوبات کارگروه ها تاکید کرد و گفت: تمام مصوبات باید در مدت زمان تعیین شده بصورت صد در صد اجرایی شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل راه های استان در سنندج اظهار داشت: وقتی جلسه و یا کارگروهی برای بررسی و رفع مشکلات حوزه‌های مختلف تشکیل می شود باید خروجی مشخص داشته باشد، ضمن اینکه مصوبه ای که در کارگروهی تصویب می شود لازم است در مدت زمان تعیین شده به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسه برای ارائه گزارش بدون هیچ نتیجه‌ و بازخوردی فقط اتلاف وقت است و دردی از مردم دوا نمی‌کند، گفت: از این پس هیچگونه کم کاری از هیچ مدیر و مسوولی در زمینه اجرای مصوبات پذیرفته نیست و جلسات باید خروجی مطلوب و مناسب داشته باشد.

استاندار کردستان در ادامه به هفته حمل و نقل اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور بر دوش فعالان عرصه حمل و نقل است و باید قدردان زحمات آنان بوده و زمینه برای رفع موانع این حوزه فراهم شود.

وی با تاکید بر تلاش برای ایمن کردن راه ها و کاهش تصادفات اظهار داشت: هرکاری که بتواند یک مورد از آمار تصادف، یا تعداد فوتی‌ها را کاهش دهد باید بر روی انجام آن برنامه‌ریزی اصولی و مناسب صورت گیرد.

زارعی کوشا مهمترین موضوع در این زمینه را آموزش اعلام کرد و گفت: آموزش شامل شیوه‌ها، اجزا و عناصر مختلف است لازم است برای این مهم از تجربیات دنیا بهره گرفته شده و از همه ظرفیت‌ها برای آموزش همگانی استفاده کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha